Subject: Määruse muudatus (EMTAK 2025 - RRF) - kooskõlastamine
From: "Cyrsten Rohumaa - MKM" <[email-masked]>
To: "RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RTK Eelnou" <[email-masked]>
Cc: "TAT - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 16:57:56 +0200

Tere

Teavitan, et majasisesel kooskõlastamisel on Ettevõtlus- ja 
infotehnoloogiaministri 17. augusti 2022. a määruse nr 65 „Ettevõtete 
digipöörde toetuse tingimused ja kord“  muudatus, mis jõuab, sarnases 
sõnastuses, peagi teile ametlikule kooskõlastusele EISi kaudu.

Kuivõrd muudatus on seotud üksnes 1. jaanuari 2025.a EMTAK koodide 
muudatustega, siis saadame eelnõu ja seletuskirja vaid ametlikule 
kooskõlastamisele. Lisasin tutvumiseks ja loodetavasti kooskõlastuse 
menetluse kiirendamiseks määruse muudatuse eelnõu ja seletuskirja.

Lugupidamisega

	Cyrsten Rohumaa
välisvahendite õiguse nõunik
Strateegiaosakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5885 1076  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.mkm.ee <https://www.mkm.ee>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn